Accepter ikke afvisningen
Afvisningen fra forsikringsselskabet kan være uberettiget.
Hos InsureHelp modtager vi dagligt henvendelser fra danske forsikringstagere, som ikke forstår hvorfor deres forsikringsskade er blevet afvist. Som forsikringstagere har de troligt betalt deres forsikringspræmie, med en klar forventning om, at hjælpen naturligvis var der, når de fik brug for den. Afvisningen kan derfor, udover at være uforståelig, også være utrolig fustrerende.
Den gode nyhed er, er at afvisningen kan være uberettiget. Vi oplever ofte, at vore kunders frustration rent faktisk er berettiget, og at deres skade rent faktisk burde anerkendes som værende dækningsberettiget.
Giv ikke op
Vi yder en uvildig og specialiseret rådgivning ved forsikringsskader. Vi kan hjælpe dig til en korrekt erstatning, uanset om tvisten, mellem dig som forsikringstager, og forsikringsselskabet allerede er opstået, eller om du blot er i den indledende fase af din skadesanmeldelse til forsikringsselskabet.
Hos InsureHelp hjælper vi dig med en professionel håndtering af din forsikringsskade. Vi står bla. for kommunikationen til alle implicerede parter i sagen (typisk forsikringsselskabet, 3.part i form af håndværkere, byggesagkyndige, speciallæger eller deslige). Derudover repræsenterer vi udelukkende dine interesser i sagen, og forhandler din retmæssige erstatning på plads med forsikringsselskabet.
Lad InsureHelp overtage din forsikringsskade, så slipper du for det potentielle besvær, samt de bekymringer som en afvist forsikringsskade let kan afstedkomme. Vi sørger for, at du får den erstatning du har ret til. Imens kan du prioritere dine ressourcer til dit familie - og arbejdsliv.